Gratis mindfulness Bodyscan oefeningen

Welkom bij de mindfulness Bodyscan oefeningen van BalanSanté
Je vind hier verschillende Mindfulness Bodyscan oefeningen die je kunt beluisteren. Neem even de tijd om rustig te zitten of liggen en met aandacht bij je ademhaling te zijn. De bodyscan kun je liggend beoefenen.  Luister bij voorkeur met koptelefoon op. Als je in slaapt valt met de bodyscan, is dat geen probleem. Dat is waar je lichaam blijkbaar op dit moment behoefte aan heeft.

Succes.

De Bodyscan meditatie van Merel Gerrits kun je beluisteren via spotify;
cd mindfulness merel

Mindfulness Bodyscan oefening 29 minuten (Noud de Haas)

De bodyscan is een geschikte oefening om je mindfulness training mee te beginnen.
Doe de bodyscan twee weken lang, vijf keer per week. Verwacht niets, kijk maar gewoon wat je opmerkt. Dat vraagt een open houding.

Mindfulness Bodyscan 10 minuten  (Noud de Haas)

Als je de bodyscan van 29 minuten een tijdje beoefend hebt, kun je ter afwisseling ook eens deze korte bodyscan doen. Die duurt 10 minuten. Deze bodyscan is ingesproken door Noud de Haas.

.

Bodyscan luister oefening (8 minuten) (vrouwenstem)

Wil je iets korter de bodyscan beoefenen? Met de 8 minuten bodyscan ben je even kort met aandacht bij je lichaam.

.

Bodyscan (15 minuten) (vrouwenstem)

Met deze Bodyscan besteed je 15 minuten tijd aan jezelf.

Bodyscan (15 minuten) (mannenstem)

Met deze Bodyscan besteed je 15 minuten tijd aan jezelf.