Welkom bij de lichamelijke gewaarwordingen oefeningen van BalanSanté

Je vind hier lichamelijke gewaarwordingen oefeningen die je gratis kunt beluisteren. Neem even de tijd om rustig te zitten of liggen en met aandacht bij je ademhaling te zijn. Deze oefening kun je  zittend en liggend beoefenen.  Luister bij voorkeur met koptelefoon op.

Succes.

Let op:

Mindfulness meditatie is een vorm van onderzoek en kan je nieuwe inzichten brengen. En misschien leer je minder bang te zijn voor nare gevoelens. Dat is mooi, maar bedenk dat het niet zomaar een gemakkelijke weg is. Het is een misverstand te denken dat je van meditatie altijd rustig en ontspannen wordt. Dat is niet zo, en dat is ook niet het doel van meditatie. Je komt jezelf onder ogen, en soms is dat behoorlijk pijnlijk. Daarom is mindfulnessmeditatie niet altijd en niet voor iedereen geschikt.  Mocht je vervelende ervaringen tijdens de meditatie ervaren, waar je over wilt praten? Je mag altijd contact opnemen met Merel Gerrits om dit te bespreken.

Mindfulness lichamelijke gewaarwordingen 8 minuten

 

.

Mindfulness lichamelijke gewaarwording 15 minuten

21 dagen Mindfulness en Meditatie training

mindfulness-21-dagen-meditatie-training-merel-gerrits cadeau bij de mindfuleness opleidingWil je graag mindfulness en meditatie leren vanuit je eigen huis? Met deze 21 dagen Mindfulness Meditatie training zal je meer rust voelen, in balans komen, lekker kunnen doorslapen en meer bezig zijn met wat je wilt en kunt.