Online Mindfulness Trainingen

Wil je ondanks de lock down graag Mindfulness in je leven brengen?

Je kunt bij ons online meedoen.  Zodat jij tóch gewoon kan beginnen met mindfulness.

Online MBSR training

Online Mindfulness MBSR training

BalanSanté bied je verschillende mindfulness trainingen aan die je online kunt volgen. Je kunt kiezen uit de MBSR groepstraining met dezelfde groep. De training bestaat uit 8 bijeenkomsten in de avonden.  Je kunt ook kiezen uit de 8 weken individuele training. We kiezen dan samen de momenten voor de online meetings.

In deze Online Mindfulness Training (MBSR) leer je met meer aandacht in het leven te staan. Mindfulness kan veel betekenen voor de bewustwording in je dagelijks leven. Je vermindert hiermee stress, je leert dingen loslaten, anders met problemen omgaan en je wordt bewust van je lijf en emoties. Daarmee leef je meer ontspannen, met aandacht én ervaar je meer geluk. De training bestaat uit acht sessies van 2 uur. Iedere sessie heeft een thema. Mindfulness training is geen theoretische, maar een praktische training. Je leert door te doen.

De 8 weken online mindfulness training is inclusief:
  • 8 weken mindfulness training d.m.v. luister meditaties
  • 8 weken individuele mindfulness coaching
  • Begeleidende video’s
  • Mindfulness MBSR werkboek

Inclusief werkboek

Online Mind Yourself training

Online Mindfulness & Meditatie Training ‘Mind Yourself’

 

Met de 21 dagen Online Mindfulness Meditatie training, zul je meer rust voelen, in balans komen en meer bezig zijn met wat je wilt en kunt.

De training is ontworpen door Merel Gerrits, Cat. 1 Mindfulness trainer, psycholoog en de oprichter van BalanSanté.

Merel Ontwikkelde na 2 jaar onderzoek de Mind Yourself methode en lanceerde deze Mindfulness en Meditatie luister training.

De training bestaat uit 21 meditaties, opgedeeld in 3 delen:

  1. De basis mindfulness oefeningen vanuit de Mindfulness Based Stress Reduction training (MBSR) zoals de ademhaling, bodyscan en luisteren naar geluiden.  Ervaar meer bewust zijn, aandacht, geluk en rust.
  2. Mindfulness vervolgoefeningen zoals mediteren met gedachten, loslaten en tot rust komen en omgaan met moeilijkheden. Ervaar ontspanning, voel meer energie, loslaten en ben je positief veranderd.
  3. Verdiepingsmeditaties (Vipassana Meditatie ) gericht op jouw zelfbewustzijn en het volgen van je hart. Weet je wie je bent, wat je sterke punten zijn en ervaar je zelfbewustzijn en zelfverzekerdheid.

Online Mindfulness

Via een eenvoudig te realiseren beeldverbinding doe je mee bij de online sessies. Hiervoor ontvang je duidelijke en gebruiksvriendelijke instructies. Het enige dat je nodig hebt is een telefoon, tablet of computer, een rustige plek en een internetverbinding met voldoende bereik.

Vergoeding zorgverzekering

Merel Gerrits is aangesloten bij de VMBN als Categorie 1 Trainer.
Je kunt de training (mogelijk) declareren bij je zorgverzekering.

Onze mindfulness Basis opleiding is nu ook gedeeltelijk online via live webinars

De opleiding bestaat uit 12 dagen, waarvan 8 online.